Open course: Professional Customer Service

Open course: Professional Customer Service

Open course for customer service specialists

- Increase sales through better service -
place-pin

Venue:

Hotel "Vilnius Grand Resort"

Teaching methods

Each topic is accompanied by practical tasks, their discussion and real-life examples
Benefits of training

Content of training

  1. What is great customer service. What makes customers return.
  2. Analysis of Customer Service Case.
  3. Active and Passive service. Structure of active customer service talk. 
  4. Conversation opening. How to manage the initiative of the conversation. 
  5. Power of words: which expressions should be avoided and which ones should be used more often. 
  6. Questioning for needs. How to motivate the customer to disclose his needs more openly. 
  7. Finding additional needs for cross selling. 
  8. Effective argumentation. How to present an offer one could hardly refuse. 
  9. Handling the customers' objections. Most common objections and how to handle them effectively. 
  10. Handling price negotiations. Viewing discount request as additional sales opportunity.
  11. Bank of golden ideas. Overview of the seminar. Action plans. 

Participation fee

390 EUR

+ VAT per person
arba

340 EUR

+ VAT per person, when registering 3 or more employees from one company

We will be happy to adapt the training program to the specifics of your company. Contact us to discuss the terms of cooperation.

big-white-arrow

REGISTRACIJA

Feedback

  • quote
    Noriu padėkoti Jums, Dariau už profesionalumą pardavimų srityje ir Jūsų istorijas iš gyvenimo. Jūsų dėka pardavimo sferą pradėjau matyti iš kitos pusės. Dar kartą ačiū!
    Noriu padėkoti Jums, Dariau už profesionalumą pardavimų srityje ir Jūsų istorijas iš gyvenimo. Jūsų dėka pardavimo sferą pradėjau matyti iš kitos pusės. Dar kartą ačiū!

    Roman Kadyšev

    "DFDS Athena Seaways" Aptarnavimo vadovas
  • quote
    Labai žmogiškas charizmatiškas lektorius. Mokymai buvo labai lengvai suprantami. Nepergrūsta informacijos, paliesti svarbūs niuansai.
    Labai žmogiškas charizmatiškas lektorius. Mokymai buvo labai lengvai suprantami. Nepergrūsta informacijos, paliesti svarbūs niuansai.

    Marynas Beiga

    UAB "ESSVE Lietuva" klientų aptarnavimo vadybininkas ("Profesonalus klientų aptarnavimas")