Didelių pardavimų strategija ir taktika

Didelių pardavimų strategija ir taktika

Mokymai, norintiems parduoti daugiau itin didelėms įmonėms: Jūsų raktas į didelius pardavimus.

Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų specifikai ir poreikiams. Susisiekite dėl bendradarbiavimo.
place-pin

Renginio vieta:

Užsakovo pasirinkimas

Mokymų metodai

Praktinės užduotys, jų aptarimas, būtiniausia teorija ir gyvenimiški pavyzdžiai.
Mokymų nauda
Žinosite efektyviausias didelių pardavimų strategijas
Mokėsite labiau paveikti itin svarbius pirkimo sprendimus
Mokėsite ruošti strateginį pardavimo dideliam klientui planą
Žinosite esminius sėkmingo Key Account Management principus

Mokymų turinys

  1. Didelių sandorių sudarymo specifika ir reikalavimai sėkmingam pardavėjui.

  2. Kaip protingai paskirstyti dėmesį skirtingiems klientams. Svarbiausi klientų segmentavimo principai. Didžiausios klientų segmentavimo klaidos įmonėse.

  3. Kodėl vilkinami svarbūs sprendimai ir kaip juos įtakoti.

  4. Svarbių sprendimų priėmimo etapai ir jų įtakojimo strategija.

  5. Sprendimą priimančių žmonių (toliau SPŽ) žemėlapis. Neapsigaukite – jų visuomet    daugiau, nei vienas.

  6. Poveikio visai SPŽ grupei “dideliuose” pardavimuose strategija.

  7. Strateginio pardavimų dideliam klientui plano ruošimas.

  8. Seminaro dalyvių pardavimo įgūdžių įvertinimas, naudojant video filmavimą ir pratybas grupėse. Kiekybinė ir kokybinė įgūdžių analizė bei pardavimo stiliaus diagnostika.

  9. Įtakos darymas poreikių formavimo etape.

  10. Įtakos darymas alternatyvų analizės etape.

  11. Įtaigaus pasiūlymo pateikimas. Kaip paruošti pasiūlymą, kuriame kiekvienas SPŽ atpažintų savo poreikius?

  12. Sprendimo paskatinimas abejonių etape.

  13. Apibendrinimas. Auksinių idėjų bankas.

Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai. Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas.

big-white-arrow
Kad Jūsų pardavėjai nevirstų užsakymų priėmėjais

Atsiliepimai