Datos:
2025-02-20
2025-02-20
Renginio vieta:
"Zoom" platformaMokymai skirti aptarnaujantiems besikreipiančius klientus.
Kiekvienas kliento apsilankymas, laiškas ar skambutis – tai puiki galimybė sukurti abipusiai naudingą ir malonų santykį. Patenkintas klientas ne tik mielai grįžta, bet ir rekomenduoja įmonę kitiems. Nepatenkintas klientas – tai vaikščiojanti įmonės antireklama, kuri socialinių tinklų laikais gali paskleisti neigiamą žinią sunkiai įsivaizduojamu mastu.
Šie mokymai suteiks jums praktinių įrankių ir metodų, kurie leis pagerinti kliento patirtį bei stiprinti jo lojalumą nuo pirmo kontakto. Sužinosite kaip sukurti puikų įspūdį, kaip subtiliai ir kokybiškai išsiaiškinti kliento poreikius bei pristatyti savo pasiūlymus taip, kad klientui nekiltų noras priešintis.
Mokymų metu turėsite galimybę praktikuotis ir pritaikyti tai, ko išmokote per vaidmenų pratybas, grupines diskusijas ir grįžtamojo ryšio sesijas. Pasinaudokite proga pakelti savo klientų aptarnavimo įgūdžius į aukštesnį lygį.
Interaktyvūs nuotoliniai mokymai su praktinėmis užduotimis "Zoom" plaformoje.
Trukmė: 09:00-16:00. Kas 45 min. darome 15 min pertraukas dalyvių aktyvumui ir imlumui užtikrinti.
Mokymų turinys
Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas? Kokie požymiai rodo, kad aptarnavimas buvo aukščiausio lygio? Diskusija, rezultatų pristatymas, aptarimas, išvados.
Kaip užtikrinti, kad klientas liktų patenkintas ir mielai grįžtų.
Pozityvūs ir negatyvūs išsireiškimai aptarnavime: ką taikyti ir ko vengti. Užduotis grupėse.
Kuo klientų Aptarnavimas skiriasi nuo Pardavimo?
Papildomo pardavimo sėkmės formulė.
Aptarnavimo pokalbio struktūra.
Poreikių ir lūkesčių identifikavimas / išsiaiškinimas. Klausimų tipai ir jų naudojimas. Demonstracija, teorija, treniruotė.
Poreikių aktualumo stiprinimas. Metodikos pristatymas, aptarimas, treniruotė.
Įtaigus argumentavimas. Kaip pateikti įtaigų pasiūlymą, kuriam klientas nesipriešintų? Demonstracija, teorija, treniruotė.
Kliento prieštaravimų valdymas. Tipiniai prieštaravimai ir jų suvaldymas.
Konfliktinės situacijos aptarnavime. „Transakcinės analizės“ modelio taikymas konfliktinių situacijų valdyme.
Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir veiksmų planų sudarymas.
Dalyvavimo mokestis
290 EUR
+ PVM vienam asmeniui240 EUR
+ PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš vienos įmonėsĮ kainą įskaičiuoti 8 ak. val. trukmės mokymai, mokymų medžiaga ir baigimo sertifikatai pdf formatu dalyviams.
Taip pat galimi vidiniai mokymai vien Jūsų įmonės darbuotojams. Vidinių mokymų sąlygas ir datas galėtume aptarti susisiekę Jums patogiu metu.
REGISTRACIJA
*Pasirinkite norimą datą
2025-02-20
2025-02-20
REGISTRACIJA
*Pasirinkite norimą datą
2025-02-20
2025-02-20
Apie klientų aptarnavimą | Darius Čibonis @ bzn start
Taip pat rekomenduoju
Įtaigus prezentavimas ir viešasis kalbėjimas
Artimiausi mokymai:Balandis 09 - 10 d.
Konfliktinių situacijų ir streso valdymas
Artimiausi mokymai:Kovas 25 d.
Derybų vedimo įgūdžiai
Artimiausi mokymai:Vasaris 04 - 05 d.