Kiek geras esi Pardavėjas

Atsakykite į 10 klausimų apie pardavimą ir sužinokite, kiek geras esate pardavėjas. Iš trijų siūlomų atsakymų variantų pasirinkite tą, kuris, Jūsų manymu, yra teisingiausias. Užpildę šį testą, el. paštu gausite grįžtamąjį ryšį ir įžvalgas tobulėjimui.

Kuris pardavimo pokalbio etapas labiausiai lemia pardavimo sėkmę?

Pasiūlymo pristatymas

big-blue-arrow-right

Poreikių išsiaiškinimas

big-blue-arrow-right

Derybos

big-blue-arrow-right

Kuris pardavėjo gebėjimas labiausiai lemia pardavimo sėkmę?

Gebėjimas užmegzti gerus santykius

big-blue-arrow-right

Gebėjimas įtaigiai pristatyti prekę ar paslaugą

big-blue-arrow-right

Gebėjimas diskutuoti su klientu kaip lygus su lygiu

big-blue-arrow-right

Turėdamas tris prekes: pigiausią, vidutinės kainos ir brangiausią, geras pardavėjas pirmiausia pasiūlys:

Pigiausią

big-blue-arrow-right

Vidutinės kainos

big-blue-arrow-right

Brangiausią

big-blue-arrow-right

Tą, kuri labiausiai atspindi šio kliento poreikius

big-blue-arrow-right

Kaip geriausia sužinoti kliento poreikius?

Užduoti atvirus klausimus ir aktyviai klausytis, ką sako klientas

big-blue-arrow-right

Kliento poreikius geriausia nuspėti besiruošiant pardavimo pokalbiui

big-blue-arrow-right

Dauguma klientų aiškiai nežino savo poreikių, todėl svarbu išsamiai pristatyti prekę ar paslaugą, kad klientas pats išgirstų, ko jam reikia

big-blue-arrow-right

Kiek pardavime svarbu giliai išmanyti produktą ar paslaugą?

Tai yra būtina norint sukurti pasitikėjimą ir suteikti išsamią informaciją klientui

big-blue-arrow-right

Tai yra vidutiniškai svarbu: pardavimo įgūdžiai yra ne mažiau svarbūs už produkto žinias

big-blue-arrow-right

Tai nėra būtina: pardavimo įgūdžiai yra svarbiau nei žinios apie produktą

big-blue-arrow-right

Kaip reaguojate į potencialaus kliento prieštaravimus?

Įdėmiai išklausau ir argumentuotai atsakau į kiekvieną prieštaravimą

big-blue-arrow-right

Stengiuosi išvengti temų, kurios gali iššaukti kliento prieštaravimus

big-blue-arrow-right

Išgirdęs prieštaravimą akcentuoju savo produkto ar paslaugos vertes

big-blue-arrow-right

Kaip elgiatės su nuolaidomis derybų etape?

Klientai yra įpratę gauti nuolaidas, todėl suteikdamas nedidelę nuolaidą paskatinu juos pirkti

big-blue-arrow-right

Suteikiu nuolaidą tada, kai klientas turi konkurentų pasiūlymą su mažesne kaina

big-blue-arrow-right

Nuolaidas keičiu į papildomą naudą sau ir tik po to, kai išnaudoju kitas galimybes susitarti

big-blue-arrow-right

Kaip užbaigiate sandorį?

Jei klientas delsia priimti sprendimą, aiškinuosi jo abejones ir bandau jas išsklaidyti

big-blue-arrow-right

Skatinu klientą priimti sprendimą čia ir dabar

big-blue-arrow-right

Vengiu “perspausti” ir palieku spręsti klientui

big-blue-arrow-right

Kaip reaguojate į kliento neigiamą atsakymą?

Bandau aiškintis priežastis, kad galėčiau į jas atsižvelgti dabar ar ateityje

big-blue-arrow-right

Gavęs neigiamą atsakymą, nukreipiu pastangas į kitą potencialų klientą

big-blue-arrow-right

Diskutuoju su klientu, siekdamas pakeisti jo sprendimą

big-blue-arrow-right

Klientui atsisakius pirkti - po kiek laiko verta pakartotinai susisiekti su klientu?

Kiekvieną pokalbį baigiu susitarimu apie sekančio pokalbio datą - tada ir skambinu

big-blue-arrow-right

Ne anksčiau kaip po 2 mėnesių

big-blue-arrow-right

Vengdamas suerzinti klientą laukiu, kol jis pats kreipsis

big-blue-arrow-right

Norėdami gauti testo rezultatus įveskite savo el. paštą

Susipažinau su privatumo politika ir sutinku gauti naujienlaiškius