Kuris pardavimo pokalbio etapas labiausiai lemia pardavimo sėkmę?
Pasiūlymo pristatymas
Poreikių išsiaiškinimas
Derybos
Kuris pardavėjo gebėjimas labiausiai lemia pardavimo sėkmę?
Gebėjimas užmegzti gerus santykius
Gebėjimas įtaigiai pristatyti prekę ar paslaugą
Gebėjimas diskutuoti su klientu kaip lygus su lygiu
Turėdamas tris prekes: pigiausią, vidutinės kainos ir brangiausią, geras pardavėjas pirmiausia pasiūlys:
Pigiausią
Vidutinės kainos
Brangiausią
Tą, kuri labiausiai atspindi šio kliento poreikius
Kaip geriausia sužinoti kliento poreikius?
Užduoti atvirus klausimus ir aktyviai klausytis, ką sako klientas
Kliento poreikius geriausia nuspėti besiruošiant pardavimo pokalbiui
Dauguma klientų aiškiai nežino savo poreikių, todėl svarbu išsamiai pristatyti prekę ar paslaugą, kad klientas pats išgirstų, ko jam reikia
Kiek pardavime svarbu giliai išmanyti produktą ar paslaugą?
Tai yra būtina norint sukurti pasitikėjimą ir suteikti išsamią informaciją klientui
Tai yra vidutiniškai svarbu: pardavimo įgūdžiai yra ne mažiau svarbūs už produkto žinias
Tai nėra būtina: pardavimo įgūdžiai yra svarbiau nei žinios apie produktą
Kaip reaguojate į potencialaus kliento prieštaravimus?
Įdėmiai išklausau ir argumentuotai atsakau į kiekvieną prieštaravimą
Stengiuosi išvengti temų, kurios gali iššaukti kliento prieštaravimus
Išgirdęs prieštaravimą akcentuoju savo produkto ar paslaugos vertes
Kaip elgiatės su nuolaidomis derybų etape?
Klientai yra įpratę gauti nuolaidas, todėl suteikdamas nedidelę nuolaidą paskatinu juos pirkti
Suteikiu nuolaidą tada, kai klientas turi konkurentų pasiūlymą su mažesne kaina
Nuolaidas keičiu į papildomą naudą sau ir tik po to, kai išnaudoju kitas galimybes susitarti
Kaip užbaigiate sandorį?
Jei klientas delsia priimti sprendimą, aiškinuosi jo abejones ir bandau jas išsklaidyti
Skatinu klientą priimti sprendimą čia ir dabar
Vengiu “perspausti” ir palieku spręsti klientui
Kaip reaguojate į kliento neigiamą atsakymą?
Bandau aiškintis priežastis, kad galėčiau į jas atsižvelgti dabar ar ateityje
Gavęs neigiamą atsakymą, nukreipiu pastangas į kitą potencialų klientą
Diskutuoju su klientu, siekdamas pakeisti jo sprendimą
Klientui atsisakius pirkti - po kiek laiko verta pakartotinai susisiekti su klientu?
Kiekvieną pokalbį baigiu susitarimu apie sekančio pokalbio datą - tada ir skambinu
Ne anksčiau kaip po 2 mėnesių
Vengdamas suerzinti klientą laukiu, kol jis pats kreipsis
Norėdami gauti testo rezultatus įveskite savo el. paštą
Susipažinau su privatumo politika ir sutinku gauti naujienlaiškius