Per mažas pardavėjų aktyvumas
Daugelis ne pardavinėja, o aptarnauja besikreipiančius klientus (priiminėja užsakymus)
Pagrindinis dėmesys skiriamas ne didžiausią potencialą turintiems klientams, o tiems, su kuriais lengviausia bendrauti
Pardavinėjama ne vertė, o žema kaina.
Mokymų turinys
-
Sėkmingo pardavimų vadovo profilis.
-
Ar gali geras Pardavėjas tapti geru Vadovu? Kaip išvengti "karjeros spąstų"?
-
Trys pardavimų vadovo rolės: Vadovas – Administratorius – Pardavėjas. Kaip tinkamai paskirstyti prioritetus ir tapti efektyvesniu vadovu?
-
Pardavimo pastangų auditas. Esminiai B2B pardavėjo veiklos rodikliai ir kaip juos įvertinti.
-
Pardavėjų ugdymas darbo vietoje. Vadovo ir pardavėjo bendri susitikimai su klientais: svarbiausi principai ir technika. Kaip netrukdyti, o padėti.
-
Kaip tinkamai nukreipti pardavėjų pastangas. Klientų segmentavimo matrica ir svarbiausi principai. Sėkmingų patirčių apžvalga.
-
Unikali pardavėjų atrankos metodika, arba kaip greitai atpažinti sėkmingą pardavėją ir apsisaugoti nuo „nevykėlių“.
-
Kaip užtikrinti greitą pardavėjo adaptaciją naujame darbe?
-
Tikslų kėlimas koučingo pagalba – tikslai, kurie savo dydžiu nustebins patį vadovą.
-
Pardavėjų motyvavimo priemonės. Ką verta taikyti ir ko vengti.
-
Kontrolė ir grįžtamasis ryšys. Kada ir kaip teisingai suteikti grįžtamąjį ryšį, kad pardavėjas noriai keistųsi?
-
Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir veiksmų planų sudarymas.