Efektyvus komunikavimas su verslo partneriais

Lengviau pasieksite bendrus tikslus

Datos:

Renginio vieta: Užsakovo pasirinkimas

Apie mokymus

 „Efektyvus komunikavimas su verslo partneriais” — kai žinutė ne tik išgirstama, bet ir įtikina.

Versle laimi ne tas, kas daug kalba, o tas, kas moka aiškiai, tiksliai ir įtaigiai komunikuoti.
Šie mokymai skirti tiems, kurie nori pagerinti savo gebėjimą daryti įtaką, vesti sudėtingus pokalbius ir efektyviai spręsti konfliktus su klientais, tiekėjais ar partneriais.

Mokymų metodai

Pratybos, jų aptarimas, būtiniausia teorija ir gyvenimiški pavyzdžiai.

Mokymų nauda

  • Išmoksite pasiruošti svarbiam pokalbiui ar laiškui
  • Įtaigiau bendrausite verbaliai ir raštu
  • Mokėsite užsitkrinti esmines prielaidas sėkmingom derybom
  • Pozityviau spręsite konfliktines komunikavimo situacijas

Mokymų turinys

1. Kas iš tikrųjų trukdo efektyviai komunikuoti

  • Dažniausi komunikacijos barjerai ir kaip juos pašalinti.

  • Kodėl net gera žinutė kartais nepasiekia adresato.

  • Kaip kalbėti, kad išgirstų.


2. Tinkamas kanalas — pusė pergalės

  • Tiesioginių komunikavimo kanalų palyginimas pagal poveikį ir kainą.

  • Kada skambinti, kada rašyti, o kada būtinai susitikti gyvai.

  • Kaip pasirinkti efektyviausią būdą konkrečiai situacijai.


3. Pasiruošimas — raktas į aiškią žinutę

  • Kaip greitai pasiruošti svarbiam pokalbiui ar laiškui.

  • Aiškus komunikacijos tikslų nustatymas.


4. Efektyvus pokalbis telefonu

  • Veiksminga pokalbio struktūra.

  • Pokalbio telefonu simuliacija ir aptarimas.

  • Kaip iš pirmų sekundžių sukurti aiškumą ir įtaigą.


5. Efektyvus susitikimas

  • Struktūra, kuri padeda išlaikyti fokusą ir pasiekti susitarimą.

  • Dalykinio susitikimo simuliacija ir aptarimas.

  • Kaip kontroliuoti eigą, net kai oponentas bando ją „išmušti“.


6. Įtaiga ir idėjų „pardavimas“

  • Kaip pristatyti idėjas taip, kad partneris norėtų pritarti.

  • Įtaigios komunikacijos principai.

  • Praktinė užduotis su grįžtamuoju ryšiu.


7. Nuotolinių pokalbių specifika

  • Kaip išlaikyti dėmesį, kontaktą ir aiškumą per vaizdo skambučius.

  • Didžiausi iššūkiai ir kaip juos neutralizuoti.


8. Derybos su klientais ir tiekėjais

  • Esminiai derybų principai efektyviai komunikacijai.

  • Tipinės derybinės situacijos ir praktinis jų aptarimas.

  • Kaip valdyti pokalbį, o ne leisti jam valdyti tave.


9. Konfliktinių situacijų valdymas

  • Kaip pozityviai spręsti konfliktus ir išlaikyti santykį.

  • Konfliktų valdymo metodika.

  • Tipinės konfliktinės situacijos ir jų sprendimų generavimas.


10. Praktinės užduotys ir aptarimas

  • Realios situacijos iš dalyvių patirties.

  • Grįžtamasis ryšys, įrankiai ir sprendimai, pritaikomi iškart.


11. Auksinių idėjų bankas ir veiksmų planas

  • Mokymų įžvalgos paverčiamos konkrečiais žingsniais.

  • Dalyviai išsineša aiškią komunikacijos strategiją kasdienėms situacijoms.


Kodėl šie mokymai veikia:

  • Aiški struktūra, lengvai pritaikoma realiose situacijose.

  • Daug praktikos — pokalbiai, simuliacijos, analizė.

  • Rezultatas — sklandesni pokalbiai, mažiau klaidų ir greitesni susitarimai.

  • Puikiai tinka pardavėjams, vadovams, projektų vadovams ir KAM’ams.

Dalyvavimo mokestis

+ PVM vienam asmeniui

arba

+ PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš vienos įmonės

Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai. Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas.

Apie įtaigų prezentavimą @ Pardavimų formulė 2016

ATSILIEPIMAI​

Mūsų klientų atsiliepimai apie mokymus

Taip pat rekomenduoju

Aktyvus pardavimas 2.0

Pagrindiniai mokymai pardavėjams: parduosite lengviau, daugiau ir pelningiau.

Artimiausi mokymai: Gruodžio 04 – 05 d.

Efektyvus vadovavimas

Pagrindiniai mokymai įmonių ar skyrių vadovams: nuo darbuotojų atrankos iki vieningai dirbančios komandos.

Artimiausi mokymai: Vasario 11 – 12 d.

Derybų vedimo įgūdžiai

Derybinių įgūdžių formavimo mokymai: sudarysite pelningesnius sandorius parduodami ir pirkdami.

Artimiausi mokymai: Vasario 25 – 26 d.

KLIENTAI