Profesionalus klientų aptarnavimas

Profesionalus klientų aptarnavimas

Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus: daugiau patenkintų ir lojalių klientų.

date

Datos:

2025-02-20

arrow-down
place-pin

Renginio vieta:

"Zoom" platforma

Apie mokymus

  • Mokymai skirti aptarnaujantiems besikreipiančius klientus. 

  • Kiekvienas kliento apsilankymas, laiškas ar skambutis – tai puiki galimybė sukurti abipusiai naudingą ir malonų santykį. Patenkintas klientas ne tik mielai grįžta, bet ir rekomenduoja įmonę kitiems. Nepatenkintas klientas – tai vaikščiojanti įmonės antireklama, kuri socialinių tinklų laikais gali paskleisti neigiamą žinią sunkiai įsivaizduojamu mastu. 

  • Šie mokymai suteiks jums praktinių įrankių ir metodų, kurie leis pagerinti kliento patirtį bei stiprinti jo lojalumą nuo pirmo kontakto. Sužinosite kaip sukurti puikų įspūdį, kaip subtiliai ir kokybiškai išsiaiškinti kliento poreikius bei pristatyti savo pasiūlymus taip, kad klientui nekiltų noras priešintis.

  • Mokymų metu turėsite galimybę praktikuotis ir pritaikyti tai, ko išmokote per vaidmenų pratybas, grupines diskusijas ir grįžtamojo ryšio sesijas. Pasinaudokite proga pakelti savo klientų aptarnavimo įgūdžius į aukštesnį lygį.  

Mokymų metodai

Klientų aptarnavimo mokymuose vyrauja praktinės užduotys, jų aptarimas, būtiniausia teorija ir gyvenimiški pavyzdžiai.
Mokymų nauda
Geriau suvoksite kliento lojalumo įmonei svarbą
Turėsite aiškesnį supratimą apie profesionalų ir svetingą klientų aptarnavimą
Mokėsite įtaigiau pateikti savo pasiūlymus klientams
Mokėsite užtikrinti aukščiausio lygio aptarnavimą klientams

Mokymų turinys

  • Kas yra aukščiausio lygio aptarnavimas? Kokie požymiai rodo, kad aptarnavimas buvo aukščiausio lygio? Diskusija, rezultatų pristatymas, aptarimas, išvados.

  • Kaip užtikrinti, kad klientas liktų patenkintas ir mielai grįžtų.

  • Pozityvūs ir negatyvūs išsireiškimai aptarnavime: ką taikyti ir ko vengti. Užduotis grupėse.

  • Kuo klientų Aptarnavimas skiriasi nuo Pardavimo?

  • Papildomo pardavimo sėkmės formulė.

  • Aptarnavimo pokalbio struktūra.

  • Poreikių ir lūkesčių identifikavimas / išsiaiškinimas. Klausimų tipai ir jų naudojimas. Demonstracija, teorija, treniruotė.

  • Poreikių aktualumo stiprinimas. Metodikos pristatymas, aptarimas, treniruotė.

  • Įtaigus argumentavimas. Kaip pateikti įtaigų pasiūlymą, kuriam klientas nesipriešintų? Demonstracija, teorija, treniruotė.

  • Kliento prieštaravimų valdymas. Tipiniai prieštaravimai ir jų suvaldymas.

  • Konfliktinės situacijos aptarnavime. „Transakcinės analizės“ modelio taikymas konfliktinių situacijų valdyme.

  • Auksinių idėjų bankas. Aptarimas, pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir veiksmų planų sudarymas.

Dalyvavimo mokestis

290 EUR

+ PVM vienam asmeniui
arba

240 EUR

+ PVM asmeniui, registruojant 3 ir daugiau darbuotojų iš vienos įmonės

Į kainą įskaičiuoti 8 ak. val. trukmės mokymai, mokymų medžiaga ir baigimo sertifikatai pdf formatu dalyviams.

Taip pat galimi vidiniai mokymai vien Jūsų įmonės darbuotojams. Vidinių mokymų sąlygas ir datas galėtume aptarti susisiekę Jums patogiu metu.

Mielai pritaikysime mokymų programą Jūsų įmonės specifikai. Susisiekite su mumis aptarti bendradarbiavimo sąlygas.

big-white-arrow

REGISTRACIJA

*Pasirinkite norimą datą

2025-02-20

arrow-down
Apie klientų aptarnavimą | Darius Čibonis @ bzn start

Atsiliepimai

  • quote
    Noriu padėkoti Jums, Dariau už profesionalumą pardavimų srityje ir Jūsų istorijas iš gyvenimo. Jūsų dėka pardavimo sferą pradėjau matyti iš kitos pusės. Dar kartą ačiū!
    Noriu padėkoti Jums, Dariau už profesionalumą pardavimų srityje ir Jūsų istorijas iš gyvenimo. Jūsų dėka pardavimo sferą pradėjau matyti iš kitos pusės. Dar kartą ačiū!

    Roman Kadyšev

    "DFDS Athena Seaways" Aptarnavimo vadovas
  • quote
    Labai žmogiškas charizmatiškas lektorius. Mokymai buvo labai lengvai suprantami. Nepergrūsta informacijos, paliesti svarbūs niuansai.
    Labai žmogiškas charizmatiškas lektorius. Mokymai buvo labai lengvai suprantami. Nepergrūsta informacijos, paliesti svarbūs niuansai.

    Marynas Beiga

    UAB "ESSVE Lietuva" klientų aptarnavimo vadybininkas ("Profesonalus klientų aptarnavimas")